Vrijdag 26/4
Lunch & Learn – Digitale Groeimarketing
Wij nodigen 10 ondernemers uit in Gent
Voor wie organiseren wij deze ‘Lunch & Learn’?

– U bent CEO, zaakvoerder, ondernemer (B2B en/of B2C)
– U wil weten wat digitale groeimarketing concreet voor uw bedrijf kan betekenen
– U wil uw marketing en verkoop perfect op elkaar afstemmen.
Kortom:
U wil uw bedrijf de komende jaren laten groeien.
Reeds 4 jaar werken wij samen met Contentu. Frederik heeft een heel duidelijke visie op digitale marketing en weet die ook op een heel pragmatische en proactieve manier om te zetten in resultaten. Voorheen deden we ‘wat vanalles’ maar het bracht allemaal niet zoveel op. De Lunch & Learn seminars zijn, wat ons betreft, zeker een aanrader.
Stijn DombrechtDe reden waarom wij reeds 5 jaar samenwerken met Contentu? De mannen van Contentu houden het overzicht op elk aspect van onze digitale marketing voor de verkoop van onze projecten. Ze zijn zeer proactief en denken mee met ons verhaal. In vastgoed is het o.i. geen kunst om veel leads te hebben, wel om de juiste leads te hebben die resulteren in een verkoop. Dat lukt heel aardig en dat zien we graag. Inschrijven op Lunch & Learn? Zeker doen!
Thomas LievensAan het einde van deze sessie, zal u…



vanzelfsprekend een afspraak in uw agenda plaatsen met één van ons beiden, Frederik Scherpereel of Stijn Vossen, omdat u klaar bent om met Digitale Groeimarketing aan de slag te gaan.
Praktische details

10:45 AM: Welkom
- Ontvangst in MeetDistrict Ghelamco Arena
- Inhoud & verloop van de lunch & learn-sessie
- Korte introductie: wie zijn Frederik & Stijn?

11:00 – 12:00 AM: Wat is groeimarketing?
- De Digitale FrustratieCurve (DFC): Herkent u dit ook?
- De 4 pijlers van digitale groeimarketing
- Zo werkt het in de praktijk

12:00 – 13:00 AM: Lunch – Q&A
- Lunch
- Vraag en antwoord
Tijdstip & Locatie
Vrijdag 26 april 2019
Ghelamco Arena
Ottergemsesteenweg-Zuid 808
9000 Gent
Wie zijn wij?

Frederik Scherpereel
CEO Contentu
“Als zaakvoerder van eender welke onderneming is de uitdaging van de toekomst: digitale marketing perfect afstemmen op ‘fysieke’ verkoop.”

Stijn Vossen
Growth Marketeer
“In digitale groeimarketing zijn meten, evalueren en bijsturen noodzakelijk om op een constante basis groei te realiseren. “Getting shit done, that’s the spirit!”