Vrijdag 26/4

 

Lunch & Learn – Digitale Groeimarketing

Wij nodigen 10 ondernemers uit in Gent

 

Voor wie organiseren wij deze ‘Lunch & Learn’?

 

– U bent CEO, zaakvoerder, ondernemer (B2B en/of B2C)

– U wil weten wat digitale groeimarketing concreet voor uw bedrijf kan betekenen

– U wil uw marketing en verkoop perfect op elkaar afstemmen.

Kortom:

U wil uw bedrijf de komende jaren laten groeien.

Reeds 4 jaar werken wij samen met Contentu. Frederik heeft een heel duidelijke visie op digitale marketing en weet die ook op een heel pragmatische en proactieve manier om te zetten in resultaten. Voorheen deden we ‘wat vanalles’ maar het bracht allemaal niet zoveel op. De Lunch & Learn seminars zijn, wat ons betreft, zeker een aanrader.

Stijn Dombrecht

CEO, Dombrecht Distribution

De reden waarom wij reeds 5 jaar samenwerken met Contentu? De mannen van Contentu houden het overzicht op elk aspect van onze digitale marketing voor de verkoop van onze projecten. Ze zijn zeer proactief en denken mee met ons verhaal. In vastgoed is het o.i. geen kunst om veel leads te hebben, wel om de juiste leads te hebben die resulteren in een verkoop. Dat lukt heel aardig en dat zien we graag. Inschrijven op Lunch & Learn? Zeker doen!

Thomas Lievens

Sales Manager, Zeker Wonen

Aan het einde van deze sessie, zal u…

een heel concreet framework voor groeimarketing direct kunnen toepassen in uw eigen bedrijf…
een duidelijk zicht hebben op de ‘toolbox’ die de motor en de brandstof is om uw groeimarketingstrategie met succes te kunnen implementeren

vanzelfsprekend een afspraak in uw agenda plaatsen met één van ons beiden, Frederik Scherpereel of Stijn Vossen, omdat u klaar bent om met Digitale Groeimarketing aan de slag te gaan.

“The Contentu Growth Marketing Leanch & Learn sessions are absolutely amazing! Etc…. ” John Doe

Manager

Praktische details

10:45 AM:  Welkom

  • Ontvangst in MeetDistrict Ghelamco Arena
  • Inhoud & verloop van de lunch & learn-sessie
  • Korte introductie: wie zijn Frederik & Stijn?

11:00 – 12:00 AM:  Wat is groeimarketing?

  • De Digitale FrustratieCurve (DFC): Herkent u dit ook?
  • De 4 pijlers van digitale groeimarketing
  • Zo werkt het in de praktijk

12:00 – 13:00 AM:  Lunch – Q&A

  • Lunch
  • Vraag en antwoord

Tijdstip & Locatie

Vrijdag 26 april 2019

Ghelamco Arena

Ottergemsesteenweg-Zuid 808

9000 Gent

Wie zijn wij?

Frederik Scherpereel

Frederik Scherpereel

CEO Contentu

“Als zaakvoerder van eender welke onderneming is de uitdaging van de toekomst: digitale marketing perfect afstemmen op ‘fysieke’ verkoop.”

Stijn Vossen

Stijn Vossen

Growth Marketeer

“In digitale groeimarketing zijn meten, evalueren en bijsturen noodzakelijk om op een constante basis groei te realiseren. “Getting shit done, that’s the spirit!”